Konsultant/ka ds. techniczno-handlowych (maszyny produkcyjne)

Ogłoszenie nieaktualne!
Pracodawca: Trenkwalder
Miejsce pracy: Opole
Numer referencyjny: a0t5800000FZVvRAAX
Rodzaj pracy: Stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

O TrenkwalderTrenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:Obowiązki:

  • prowadzenie działań handlowo-technicznych w zakresie doradztwa nowym i obecnym klientom firmy, w zakresie doboru maszyn w halach produkcyjnych (operacyjny teren działania to województwa wielkopolskie, opolskie, lubuskie oraz dolnośląskie),
  • kompleksowa obsługa klienta od momentu jego pozyskania, sprzedaż produktów i maszyn wchodzących w skład oferty (w tym przygotowanie dokumentacji i ofert handlowych) oraz opiekę po sprzedażową, oraz koordynację projektów wdrożeniowych dla klientów,
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy i jej profesjonalne reprezentowanie na rynku polskim.

Wymagania:

  • wykształcenie średnie (preferowane wyższe), kierunek: mechanika, budowa maszyn, obróbka metalu,
  • dyspozycyjność do pracy mobilnej na terenie województw wielkopolskiego, opolskiego, lubuskiego oraz dolnośląskiego,
  • znajomość rysunku technicznego,
  • znajomość metod formowania metalu (walcowanie, kalibrowanie, spawanie) oraz rynku dla produktów: spieki, elementy kute na zimno – dodatkowy atut,
  • umiejętność swobodnej komunikacji w języku angielskim (komunikacja z klientami anglojęzycznymi),
  • biegła obsługa komputera,
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o prace (pierwsza na 2 lata, druga na czas nieokreślony),
  • motywujący system wynagradzania zbudowany z dwóch części (wynagrodzenie podstawowe + wysoka prowizja uzależniona od sprzedaży produktów firmy),
  • pracę dająca dużą elastyczność i swobodę w działaniu z uwagi na system Home Office pozwalający dopasować do swoich potrzeb czas pracy,
  • niezbędne do wykonywania pracy narzędzia pracy m.in. laptop, telefon,
  • szkolenia produktowe u klientów pozwalające poszerzać wiedzę techniczną.