Koordynator/ka punktu obsługi klienta

Oferta pracy z dnia: 2018/10/13
Oferta ważna do dnia: 2018/11/12
Pracodawca: Trenkwalder
Miejsce pracy: Opole
Numer referencyjny: a0t5800000ZsewQAAR
Rodzaj pracy: Stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

O TrenkwalderTrenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:Obowiązki:

  • koordynacja i kontrolowanie pracy całego zespołu,
  • raportowanie do kierownika regionu,
  • zarządzanie transportem: wyznaczanie tras, kontakt z kierowcami, obsługa zleceń wyjazdowych i powyjazdowych.

Wymagania:

  • gotowość wzięcia udziału w kilkutygodniowym szkoleniu w Krakowie (listopad/grudzień),
  • około półroczne doświadczenie w obsłudze klienta (branża nie ma dla nas znaczenia, pracowałeś np. w sklepie? aplikuj!),
  • podstawowa znajomość obsługi komputera, szczególnie: Excel,
  • orientacja w terenie, znajomość topografii Opola i okolic
  • dyspozycyjność w godzinach 10:00 – 20:00, a także w niektóre weekendy.

Oferujemy:

  • umowę o pracę, chcemy się związać z Tobą na stałe,
  • szkolenie wdrażające do czynności na stanowisku pracy,
  • pakiet Multisport dla chętnych,
  • prywatną opiekę medyczną dla zainteresowanych,
  • ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach.